Vad har jag? Tjaa, du har en femma och en tvåa. VAD kan DET bli???

Jag hade tänkt blogga om allt som skett idag.

Men jag är trött och har väääärldens magont så jag föredrar en sammanfattning här innan jag går och dör av smärtor (nej, jag överdramatiserar inte).

Blev beordrad ett nytt pass på jobbet på morgonen (vilket resulterade i att jag kunde käka med Stefan och Kerstin först). Sen jobbade jag, vilket var blä idag. Massa fjanterispel på ö/u 13 - HATA! Massa nykläckta 18 åringar som tror dom är bäst i världen. OCH som plus i kanten var några "småkillar" från VBG på plats på även detta ställe. 2 visste jag vilka dom var, 1 var brorsa till nån och bla bla bla. Fulla som dom var tyckte dom iaf dom var snyggast och bäst. Och jag vet inte hur många gånger jag hörde "men kom igen då Mikaela, låt oss vinna, för gammal vänskapsskull" eller "Ey hörru, men allvarligt, är du inte intresserad av någon som mig".
Eeh, nej "jao", jag PASSAR på rakad spänn-mupp som har jordens största ego!

Nu ska jag gå och grina i hopp om att det känns bättre då (i magen alltså, och INTE med vbg-nissar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0