Fy bubblan!

Jag börjar snart bli lite less på mig själv faktiskt.

Oftast har jag en plan när jag loggar in på blogg.se, en plan om vad jag ska blogga om.
Sen ALLTID när jag får upp den här tomma sidan som jag ska skriva på så är allt som bortblåst.

Så, nu då när jag inte längre har någonting att skriva om kan jag ju dela med mig av min dag och mina senaste funderingar.
(Nu kommer detta flyta på rätt bra eftersom jag för en minut sedan skrev ett likadant inlägg som försvann)

Idag gick jag alltså och la mig klockan 6 imorse. Gick upp vid halv 10.
Vi packade bilen med kartonger och åkte för att lämna dom hos farmor.
Sen vidare till Ikea.
Rååå mycket folk, vilket gjorde mig galet grinig. Kan ha varit så att brist på sömn var en bidragande faktor i mitt dåliga humör. Sen var jag kaffesugen också, för det hann jag inte dricka till frukost.
När allt på Ikea var klart åkte vi till Älvsjö och fikade.
Sen hem. 
Packade ur bilen, packade in mig själv i Ali och åkte till Jorbro för att hämta E och J hos deras dagmammor.
Jahapp, kvastskaft som man är så glömde jag givetvis nyckeln här hemma i Hagsätra och fick då åka en extra vända fram och tillbaka för att hämta den.  

Efter lite käk vidare till Västerhaninge för träning (Ha, givetvis inte för min del).
Tillbaka igen och då var det dags för pepparkakshusbygge (stavas det så... heter det ens så??).

Var hemma här igen vid 2115 typ.

Slog mig ner framför datorn med en Kims special och nu när den är slut ska jag strax slänga mig i sängen.



1/2 bacardi limón, 1/2 cuarenta y trés
Muddlad citron, råsocker, krossad is.


Vad jag hade för funderingar orkar jag inte dra nu...
Det här ovan blev längre än väntat.
Meeen, jag kan ge er en bild, så tror jag ni nästan kan gissa er till vad det handlade om.
Tanken är den att det inte är så lätt att bara kliva in i den bubblan som nu är spräckt...

Majorca 22 - 29 April 2008 014.jpg

♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥     
♥   I wish i could have Magalluf 4 ever nd ever...  ♥
♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥     


Kommentarer
Postat av: MissBartender

JÄVLA UNGE!

Forever and ever...



But payback's always a bitch ;)



Seriöst, d eär helt sjukt att kolla på sånna bilder. Vilka minnen. Man skulle kunna gå vägen hem till maria elena i sömnen :D

2008-12-11 @ 12:43:02
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0