Hatten av för mig själv!!

Då var man där IGEN!

Där - När man kommer logga in på Facebook en triljard ggr om dagen bara för att se om det äntligen står Inbox (1) någonstans i den översta raden...
Vilket det inte gör, men hoppas gör man ju.

Koden är störd!

Idag har blivit en riktigt kort dag.
Jag gick upp för en sekund sen och skulle helst ha varit på jobbet då också.
Nej, gick upp för typ 2 timmar sen och ska åka till jobbet om en timme.
Suck!

Vaknade av att E skickade ett mess och delade med sig av att hon sett en pinne på ett smaskigt kort på Facebook. Det resulterade i att jag nästintill rusade upp ur sängen och loggade in för att kika.
Och jajjemen, hur rätt hade inte hon ;)

Nu ska jag styra upp mig för jobbet tänkte jag.
Har en riktigt bra arbetsvecka nu, inte mycket att klaga på. Sköna pass.
Eller ja, fasar lite för imorn men annars lugnt!

I'm feelin' well gd at this point!
Finally!


Talk 2 ya later!

Ps. Jag skulle vilja önska snö till nästa vecka, i MASSA, jag vill åka bräda!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Mjoooo önska går ju.

Och jag som trodde att de inte va komplicerat denna gången ;) HA!

2008-12-18 @ 01:18:13
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0