Testet

  1. Fuck upet är tillbaka i Maga - Brilliant, love it! "Whoop whoop"
  2. A har FÖRLOVAT sig (som alla andra)
  3. CF visas inte längre på webtv i Sverige
  4. Det är nått fel på Ali (säkert nått jättedyrt som jag inte har råd att fixa)
  5. Jag är pank som en åsna
  6. Jag blev stoppad av polisen på vägen hem nu och fick blåsa
  7. Jag önskar att jag hade min egna bar
  8. Jag vill slänga mig i sängen och dra täcket över huvudet...

Mm... Då ska vi se. 

Resultat:
8 negativa av 8 möjliga.
Det finns mycket positivt i ditt liv som du just nu förbiser, du har helt och hållet fokuserat på allt det negativa. Och detta märker din omgivning väldigt väl (speciellt om du bloggar om det) och det sänder inte ut några bra signaler.
Ditt turnummer är en-miljon-trehundra-sextiofemtusen-åttahundra-trettiosju-och-femtio. Ett tips är att pröva yoga!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

ASGARV!

2008-12-12 @ 12:53:16
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0