Take me home countryroad

Ibland kan man ju säga att vardagen är grå. Om man då tycker att vardagen är rätt och slätt värdelös, är den svart då? Eller kanske bara mörkgrå?
Ja, inte vet jag.
Jag vet bara att idag är en sån där dag då jag skulle ge upp ALLT för att få kliva in i bubblan igen.
Det behöver nödvändigtvis inte vara maga-bubblan. Bara den där bubblan.
Ni vet, där "verkligheten" med dess funderingar och bekymmer inte existerar och där man aldrig är med om en grå vardag. Vardag... Vad är det?

Meeen, that bubble is far away.
Jag sitter istället här med mitt kaffe, bloggar och beklagar mig lite för er.
När jag har gjort det färdigt ska jag styra upp mig och åka jobba.

Åh, lakritsbåtar. Får man ta?
- NEJ FÖR HELVETE!





Du är en stjärna i boken Håkan.
Nu åker vi hem!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Två helt olika världar.

Kan knappt fatta att vi levde där i 5 månader!!!!

2008-12-14 @ 03:21:53
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0