Ta den i...!

Varför får jag alltid så mycket att blogga om efter en kväll i ... ?

Är hemma nu från jobbet, och jag tror INTE det är ett overstatement om jag säger att det hade hänt mer i min sömn än vad som hände ikväll...
Eller jooo, det var nog ett overstatement.

Jag har 3 "suckar" att bjuda på ikväll.


Kvällen började med att det kom fram en kille (som ser hyffsat bra ut... förvånande nog) som var rå puckad och rå packad/hög.
Han säger: Jag vill träffa dig privat.
Vapå jag svarar Nej.
Han: Visst är det jobbigt när hela kroppen bara skriker om att den vill men ändå måste man säga nej..
- Ja, fast så är det verkligen inte.
Han: Så jag har helt misstagit mig på det.
- JA!
Är det för att du har hört såna hemska historier om mig som du inte vill?
- Ja, vi säger det.

Super-suck nummer ett på skruvade puckon.


Sen fick jag ett sms idag av en kille som jag tänkt lite på nu det senaste faktiskt.
Och i det stog (förkortat):

"Hej igen då sötnos...! Blir jag igen då som skickar... Saknar dig fortfarande då... Å vill träffa dig innan ... fortfarande. Puss puss puss"

Super-suck nummer två på killar som skriver att dom saknar en och bla bla bla. Töntvarning!


Och sen har vi "Dagens kommentar"

Du klär inte i att vara såhär bitter
alt.
Det klär inte dig att vara såhär bitter

På det lägger vi bara in en super-suck.


Jag ÄR bitter.
Så med andra ord klär jag inte i att vara mig själv...
Jahapp, bara att gå och hänga sig på en gång då.
EFTER att jag har tryckt i mig 73 mackor.


Godnatt!
Puss och Kärlek


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Bitter... du?

Nääääää. Men konversationen med puckot var faktiskt rolig! ^^

2008-12-27 @ 11:48:52
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0