Svart på vitt!

Ja nu är det bara att konstatera fakta!

Jag är den bittraste/suraste människan som vandrar på detta jordklot just nu.

Själv känner jag mig på topp och mår jättebra.

Men ni läste väl om kommentaren jag fick i fredags, inte?
Den här:
"Det klär inte dig att vara såhär bitter"

Okej, fine.
Jag var rätt så grining den kvällen.

Men för ett par timmar sen damp det ner ett sms i min inkorg från en helt annan person där det stod:
"Hej! Lever du? vad har hänt med dig. Du är så sött det passar inte dig att vara sur".

Jag tänker påstå att jag tror dessa två personer (på ett konstigt sätt) känner varandra.
För annars... Hur stor är sannolikheten att jag ska få höra typ samma sak 2 ggr på EN helg?

Jag måste ju vara sjukt grinig annars.
Guuud, vad tråkigt!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

RYCK UPP DEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-30 @ 00:46:09
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0