Rubrik-helvete

Godkväll!

Inte idag heller kommer jag orka dra historierna för denna afton.
Istället beklagar jag mig lite över att klockan är 04.00 och jag är nyligen hemkommen, om TRE timmar ska jag upp och tvätta, för då har jag tid i tvättstugan!
Tjoohoo!

Sen ska jag väl sova en timme innan jag styr upp mig och sätter fart mot jobbet vid 3-tiden.
Antar att jag kluttrar här igen imorgon när jag är hemma från jobbet.

Då lovar jag ett ordentligt inlägg med "smaskiga" detaljer om vad helgen innehållit.
Coz she says yeah yeah yeah


Puss och kärlek
(Det vet ni)

 

Kommentarer
Postat av: MissBartender

hej

2008-12-07 @ 16:50:52
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0