Partyesset says: Enough is enough!!

Då var det äntligen dags för mig att blogga.
Har saknat bloggen lite.

I söndags då amigos möttes vi alla upp vid slussen.
Jag, Stefan, Marcus, Sven, Jonas och Arian. En tjej som heter Maria mötte oss vid terminalen.
Vi gick ombord på Cinderella och resan började.
Buffén var beställd direkt vid 18 då båten gick så det var bara att slänga in grejorna i hytten och upp och käka (och dricka det där extremt äckliga vinet).

Efteråt vidare till Taxfree för att sen gå ner och börja kröka.
And so we did.

För att göra en lååång historia kort så var Mikaela out of the game klockan 11!!!
Då efter att ha hinkat drinkar ikapp med Jonas och Arian i baren.

Markus hittade mig inlåst på toaletten i hytten där jag gjort en klassiker a la Palmgren och somnat på toa.
Han hjälpte visst mig i säng och då hade jag slängt ur mig min kärleksförklaring till Mr X.
USCH!!

Resten av gänget fortsatte festen.
Men jag var inte den enda som avslutade kvällen dåligt.
En i gänget spydde ner sig och en annan öppnade sin hyttdörr men lyckades ändå somna i korridorren mellan våra två hytter.
Såå ja, Grattis till en lyckad resa.
Nej men det var skiit kul!


Blev igen fika-dejt idag.
Hade panikångest hela förmiddagen och jag lackade ur på killen pga ett sms jag fick!
Lika bra!

På jobbet idag kom det fram en snubbe, som brukar vara där.
Och för att sammanfatta igen så sa han att han ville att jag skulle vara hans älskarinna.
Han drog hela sin story om att han är 33, gift, har en unge på två år och att han älskar sin fru över allt annat och kommer aldrig lämna henne men tycker visst att man ska leva medan man kan.

Och JA, jag var ointressrad av det och bad han dra åt *****!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0