Naah, I've gt no news 4 ya!

Yes amigos!

Då tar jag mig i kragen och bloggar.
Men just nu bara för att jag känner mig "tvingad" av någon konstig anledning.

Jag hade så mycket jag skulle berätta, massa som hänt.
Men dom roliga grejorna förvandlades till ikke så roliga grejor och jag känner inte för att dela med mig av dom längre då. Och dom dåliga sakerna jag skulle berätta om kan vi ju också strunta i då, för det skulle ju göra detta inlägg skikkelig kjedelig. Ikke sant?!

Så egentligen slutar det ju med att jag inte har nått att blogga om.

Om ni inte vill veta det enda ovanliga som hänt under min lediga tisdag?
Jo, det var faktiskt såhär att jag käkade en lussebulle till mitt kaffe imorse istället för macka.

Wait 4 it...

NEJ, jag är inte skadad och menar allvar!
Det finns bara inte så mycket jag kan dela med mig av.

Håll utkik efter en ev. ny film här...
I'll give u the whole magalluf story!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Hahahahahahahah ;)

2008-12-10 @ 01:30:36
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0