♥ Merry Xmas ♥

Dan före doppare dan.

Jag var uppe med tuppen imorse... Eller tom tidigare än så.
Klockan 5 imorse var jag klarvaken, omöjligt att somna om så det var bara att gå upp.
Är det så man straffas för att man går och lägger sig i tid?

Nu sitter jag här och ska bränna en julskiva att lyssna på.
Känner lite julstämning idag faktiskt. Mysigt.

När jag är klar här ska jag färga håret.
Läge att bli av med alla hemska gråa hårstrån.

Sen ska jag nog (tro det eller ej) gå en promenad.
Det är sjukt fint väder ute. Klarblå himmel och sol.

Känner att det hade varit sjukt skönt att vara ledig ikväll också, men IKKE!
Det är jobb som gäller.

Imorgon på självaste julafton är mitt schema verkligen överfullt så då lär det inte bli tid för nått bloggade. Därför önskar jag Er idag en riktigt God Jul!

 


Kommentarer
Postat av: MissBartender

God Jul babe!

Det dyker upp en julklapp i mellan dagarna tror jag :) Så håll utkik! PUSS!!!

2008-12-23 @ 12:08:51
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0