Jordbro goes Hagsätra

Då var jag på plats framför datorn igen.

Det är såå stökigt här just nu.
Flytt imorgon, det säger väl allt.

Jag känner att jag skulle vilja krypa ner i sängen och vräka i mig en godispåse och kika på en bra film. Men det går ju inte.  Och det är väl just bara för att det är så omöjligt som jag är grymt sugen på det. Annars brukar jag ju kunna nöja mig med en kopp kaffe framför ett gammalt program i kanal5 webtv.
Men inte idag.
Det er kjedligt!

Snart visas väl Färjan i webtvn och det kan väl duga för kvällen.
Imorn väntar iaf filmkväll =) med hinkvis av godis.
Och imorn ska jag banne mig ta mig i kragen och åka till Meddo i Årsta och sola.
Jag är ju en riktig blekfis just nu. Min tid räcker konstigt nog inte till ibland.

Kaffe, macka och Färjan skulle sitta bra nu.

Later!
Puss och kärlek!


Image

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Kaffe - ja tack!

Solbränd a la maggan? - ja tack!

Filmkväll? - ja tack!



men allra helst...



Galen utekväll med min peep? - PAX!

2008-12-01 @ 23:39:46
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0