Vil du værra med meg hjem?

"...Det kiler i magen. Kunne vi bare bli kjent...
Kanskje kommer de litt brått, men jeg liker han veldig godt!"


Ledig mina vänner, LEDIG!
Nu sitter jag här mätt och belåten med en shandy i handen.
Väntar på att klockan ska bli nio, då ska jag kika på Heartbreak Hotel på tv.

Har nyligen avslutat ett långt och trevligt samtal på tele med E.
Mycket Magaluf snack. Det var ett tag sen nu eftersom vi har en del nytt att prata om ibland ;)

Tänkte just att jag skulle skriva ner lite av de roliga grejorna här, men insåg att det är nog inte är så kul om man inte vart där och upplevt det.
Eller tycker ni det är kul med Emelies skor inlåsta på toaletten av Lee hemma hos Mr. McManus.

Marica som slänger iväg sin nyköpta kebab mitt inatten när hon får syn på en pinne.

8 personer i vår lägenhet inkl. en full Marcus som Marica hotar att "bära i kallingarna" eller att han kläcker ur sig i ett proppfullt rum med vakna människor "men ingen behöver få veta". Varpå Marica svarar "jag tänker iiiiiiinte bli skyldig Mikaela 1 Euro".

Eller att jag vaknar av min telefon som ringer hemma hos P, men eftersom jag inte har några knappar kan jag inte svara, och jag har inga hårnålar till hands... Det ringer, ringer och ringer, och tillslut blir jag serverad en sko så jag kan svara med den lilla plastbiten som sitter på skosnöret.

Eller fina minnen som att knäcka en öl i en solstol på stranden och kolla solnedgången och lyssna på musik.

Dra en subway efter jobbet alternativt dra en shotrunda på väg hem från jobbet.

Att få stänga jobbet tillsammans med "fuck upet" och ta sällskap upp på skandinaviska bargatan med ett hej då i form av "I'll see ya later babe" för att sedan mötas i dimman utanför DGV.

Att glida in på E4:an runt ett/två och se sådär sjukt fundersam ut över vad man ska äta när "Dagens" inte passar. Du vill ha en meny fast du redan kan den utantill.

Att sitta här nu och sakna the strip som är fullproppad med skitfulla engelsmän som du svor så mycket över, att sakna 2 hot 2 function, att sakna svetten som rinner i pannan trots att du precis kommit ut ur duschen. Sakna att jobba i värmen. Sakna the Magaluf-flu som gör att du ärligt hostar ut din lungor. Att sakna myggor som surrar sönder huvudet på dig när du ska sova.
Ja, saknar man det är saknaden nog rätt stor.

Som vi sa i telefonen nu Emelie och jag.
Om vi inte säsongar i sommar så kommer man ju förhoppningsvis styra upp livet och då är det försent. Det kommer jag ALLTID att ångra.

"Magaluf är inte bara en Charterort, det är en livsstil"

Og æ savner dæ, kjempemye!!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

babeeeeeeeeeee jag gråter när du skriver sådär ;)

men de va ett trevligt telefonsamtal. mycket minnen. gud va kul vi hade!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-22 @ 19:52:56
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0