I'm lovin' it!

GUUD, vad jag är mätt!
Men jag tackar och bockar för att det finns "Alltid öppet"-McDonalds.

Svängde in på ett på vägen hem för jag var sjuuukt hungrig.

Kom iväg tidigt från jobbet idag. Skönt var det faktiskt för det där stället är mysko.
Klockan elva var det typ 4 "turkar/kurder/syrianer" där, 2 vegas torskar, en psykokille med brud och 4 alkoholiserade kärringar och ändå börjar krögaren stänga stället....
Vad gör han?
Jag kom därifrån 50 minuter innan jag slutade, men hey, jag ska verkligen inte gnälla då.

Hmm, sa jag att jag var mätt?
Jag tror en och annan macka slinker ner också... Kanske kaffe?
Kommer ändå inte kunna sova förrän FYRA!

Puss och Kärlek!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

DONKEN!

2008-12-20 @ 13:57:44
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0