För mycket fritid - För mycket tänkande

¡Buenas tardes!

Sista kvällen på ledigheten, imorn är det tillbaka till jobbet igen.
Hurra!

Det känns ok faktiskt. För mycket ledig tid resulterar i för mycket funderande för min del.
Idag slogs jag av tanken att jag inte "behöver" åka till Maga 09.
Att mitt liv skulle vara nästintill perfekt om jag kunde få en egen lya nu.
Jag vill ha det, och inte ge upp det för sommaren 09...
Hur sjutton tänkte jag där egentligen?
Nej, men jag tror det skulle vara sjutton så mycket bättre då.
Att jag skulle trivas hur mycket bättre som helst.

Nu ska jag ge mig på ett uttryck som ger mig ångest;
Jag känner mig för gammal för att bo hemma

Dags att ge sig på en ordentligt ostädad fylla för att det ska kännas bättre igen efter att ha kläckt det där.
Och passar det inte som handen i handsken då att det är kryssningsdags igen om 10 dagar?
Jag, Stefan, Marcus, Sven m.fl. (som jag inte vet vilka dom är) ska ge oss ut på Östersjön med Cinderella för att ha en fruktansvärt okontrollerad fylla.
At least thats my intentions!

Puss, godnatt och kärlek!

Bild: Jag ger er okontrollerad fylla på Östersjön... -07!!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

.......





oj ursäkta, satte i halsen där.

Läste fel oxå till råga på allt. För visst står de att du behöver åka ner till maga 09? ja just de

2008-12-04 @ 01:06:18
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0