Filmkväll, flytt och vilse i storsta'n

Hola!

Uppe med tuppen imorse. Klockan 7 för att vara exakt.
Då var det till att packa ner dom sista grejorna innan flyttgubbarna skulle komma.
Käkade sedan frulle och drog till Årsta för att sola.
Vidare till Hagsätra för att packa upp och fixa.

Klockan halv 7 åkte vi och käkade sen åkte jag vidare till Hallunda för att underhålla Stefan i sisådär en halvtimme innan han slutade. Då åkte vi hem till honom och vräkte i oss godis, chips, kaffe och cola och kikade på X-man filmerna.
Dom var bra faktiskt. Vi tog oss igenom lite mer än 2/3 av trilogin innan det var läge att åka hem.


Ta sig hem... Det var inte det lättaste.
Men jag ska väl snart få grepp om hur man hittar hit.

Nu är jag alltså på plats hemma, 03:50, och jag är aset trött (och sjukt irriterad) och ska sova.

Hasta mañana amigos!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

^^ hihi, sällan som du är lost ;) Hahahahaha!

Är nya lyan fin då??

2008-12-03 @ 13:16:47
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0