2oo9-12-22

Idag har det inte varit en vanlig dag inte.
För mig ser ju en vanlig dag ut som såhär:
Inte lämna sängen förrän det är dags att jobba.

Idag tvingades jag upp tiiidigt. Klockan 10.30 närmare bestämt.
Vilket var ett år senare än jag skulle gått upp.
Ingen uppfräschande dusch hanns med.
Iväg till Linda för att lämna och fixa grejor.
Efter det till Haninge centrum, vidare till Alex och fika.
Sen hem och lämna av pappa sen vidare till Hammarby Sjöstad för att hämta upp Stefan.
Hem till honom och kolla film.
Nu, en miljard år senare, och rätt så trött, sitter jag här!

Hemma hos Linda skulle jag ha bytt (finally) till mina vinterdäck.
Dock passa dom inte så det blir inga dubbar i år.
Grinade inte så mycket över det om jag ska vara ärlig.
Byta däck är ju bland det tråkigaste som finns, tillsammans med att:
Borsta tänderna
Tanka
Köra över vägbulor
Tvätta bilen
Koka kaffe och laga mat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0