110 - But who's counting?!

Hiya'll good looking son of a bitches!

Det är en "härlig" torsdagsmorgon (torsdagseftermiddag), är det inte?
Sådär härligt mulet och regningt ute, jobbet kallar snart och jag känner bara hur livsglädjen sprudlar.
Hurra för denna torsdag!

Här sitter jag då med min kaffe i hande och funderar på vad jag ska sysselsätta mig med.
Alternativ ett är att slänga mig i sängen och dra täcket över huvudet, bara ett litet tag till.
Alternativ två och tre är ungefär detsamma medan alternativ 4 är att jag ska gå och styra upp mig lite så det bara är att åka iväg sen efter mitt msn:ande med E vid 2.

Svårt val...

Medan jag sitter här mitt i valet och kvalet ger jag er denna videon att kika på så hörs vi inatt efter jobbet antagligen




Kommentarer
Postat av: MissBartender

LoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLove

2008-12-12 @ 01:22:26
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0