Back in Magaluf!

Jaahepp...

Nu var man tillbaka i Magaluf igen då.
På plats på E4.an, smaskat i mig en pasta E4.an och nu internet:ar jag.
Sweet!!!

Dock har jag hela morgonen legat och funderar på vad i helvete jag pysslar med...!
Vad gör jag?

Nu känns det helt okej igen, eller okej, det känns muy bien!

Börjar jobba ikväll klockan 8, ska bli gött.
Är rätt trött på att bara glida.
Och vet ni vad, jag är trött på fyllan.
Jag är så sinnessjukt trött på att vara dyng.
No more! Or at least not that much!

Neeeja... Nu blir det väl antagligen bechcluben en sväng för en efterlängtad kaffe.
Sen en tur till Gudfadern för att få se om vi kan styra upp sovplats inatt.
Vi har ju sovit hos några polacker nu våra två första nätter men idag fick dom besök från polen och vi får inte plats där längre. Helt fine men vi måste styra lägenhet NUU!! Eller till att börja med sovplats för inatt...
Värsta fall får det väl bli stranden ;)

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0