"Adjö världen"

Då var det återigen dags för mig att ta mig i kragen... Ja, till en blogg iaf.

Jag är på plats i Lidköping igen.
Det känns sådär.
Vissa stunder är det great, andra är det blää.
Vad ska jag göra nu då?

Jag känner hur rastlös jag är.
Klättrar på väggarna snart.

Jag känner mig aningens deprimerad också.
Jag saknar Magalluf som faan!
Familjen... Var är ni?
Det går inte att åka tillbaka twice... Eller hur?!

Nej, jag tänkte väl det.

Men jaahepp...
Skulle väl ta och berätta för er om min sommar.
Men jag har redan berättat att jag haft "The time of my life..."
Så ni får väl kika själva.




Fuck you!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Just nu känns de inte "great" kan jag säga.. fan! I miss that Fuck Up like I never done before! Fan Fan FAN!



Men vi må väl göra nåt åt eländet. Åka tillbaka twice? I wish! jag önskar de fanns med på kartan... Jag vill ha säsong 09 NU!!!!!!



Fan igen...

2008-08-28 @ 21:42:45
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0