Legoklossar och terror

Har du någongång känt att precis allt och alla stör dig.
Det spelar ingen roll om du bara ligger raklång i din säng alldeles ensam och det är alldeles tyst.
Du stör dig ändå på allt!
Så känner jag just nu.

Men mest av allt stör jag mig på att vara tillbaka i "verkligheten" utan någon som helst plan på hur jag ska ta mig härifrån. Eller någon som helst plan för hur jag ska komma över Magalluf och Mr. Fuck up.
 
Jag har ingen som helst plan på hur jag ska göra för att få dom kommande 8 månaderna att bara svepa förbi, och samtidigt lyckas hova in lite cash.

Någon som har en plan?

Jag skulle kunna stanna i Lich, jobba extra med det jobb som jag typ fått, skulle kunna KVÄVAS.

Jag skulle kunna flytta till Sthlm och höra om jag kan börja på BC igen, eller söka annat jobb.
Jag skulle kunna dööö av uttråkning över att inte kunna umgås med någon.
Känner ju ingen.

Jag skulle kunna åka upp till kanske Storlien igen och jobba och inta en tillfällig bubbla från allt.

Jag vet egentligen inte vart det stora problemet ligger just nu.
Ovissheten spökar såklart.
Och kanske är det en blanding av höstdepression och Magallufdepression som är på ingåg...?

Who knows?
Who gives a fuck?
Whaeve!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Whaeva :) hahahahahahaha! jag dör!

Can I get a wa'a? Eller hur fan stavar man til just de?



Övrigt: jag hör vad du säger kompis.

Precis allt stämmer...

Du tog orden ur munnen på mej!...



"Jag har ingen som helst plan på hur jag ska göra för att få dom kommande 8 månaderna att bara svepa förbi, och samtidigt lyckas hova in lite cash."

2008-08-31 @ 22:31:02
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Emelie

Get youtself 2gether ;)

Det kommer bli mycket mer Magaluf i min blogg!

2008-09-01 @ 12:39:53
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Emelie

your... såklart.

jag har INTE supit bort mina stavningsförmågor. Lovar.

2008-09-01 @ 12:40:48
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0