Kolla Sune...

Varmt sa jag!

Har jag berättat det någon gång förresten? Hur varmt det är här?
Inte... Okej, I'm telling u now, it's to hot to function!

Häromdan dock efter jobbet frös jag som en gnu.
Jag och Emelie drog upp till Casa-grillen vid 05-snåret och jisses, det var så man längtade efter en bastu.
Jag tar tillbaka det nu.

Vi har styrt upp boende nu för ett par dagar.
Känns bra.
Men vi måste ta tag i det här på riktigt.

Men än är ju frågan om vi ska stanna.

"Manegern" på jobbet funderar på att packa sin väska och dra, og hvis han gör det kommer chefen bli en mardröm.
Då säger jag fuck u, tack och hej.

Dessutom blev det inte bartender-jobb för mig på OK-bar.
Min nya jobbtitel är PR-manager. Rätt sweet jobb men ändå.

Dock har vi kanske styrt jobb på ett skandinaviskt ställe nästa år som bartenders.
Vi har blivit tillfrågade iaf.
Får se om det leder nån vart... *Hoppas, hoppas*

I tordags var vi förresten ute och åkte båt igen.
Sista partybåten - GALET!
Pirattema... Nästan bara workers ombort.
Sjukt sweet!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0