Jodeladilitihoo, hoo, hoo, AAAAAAAH!!

Hej amigos!

Då var det en ny dag, Måndag om jag inte har fel.
Jag sitter på plats på E4.an med datorn framför mig.
Har som vanligt smaskat i mig lite mat, idag "menu el dia" som bestod av korvstroganoff med ris.
Gött!
Kittla störtskönt i kistan =)

Väntar nu på att Emelie ska styra upp hennes sista grejer på Internet så vi kan vandra hem.
Jag är i ett enormt stort behov av en power-nap innan jobbet.
Vet dock inte om hon kommer bli färdig soon, hon "jobbar inte så".
Pfft!

Vad händer?
Bubblan är tjockare än någonsin nu.
Vilken overklig värld man lever i.

Men det är så det är, säger dom...

Ere så? Men ere så?
JAAAAAAAAAAA, käften please!
God, how hard can it be?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ehh, SKADAD! ;)



Din blogg makes no sense... hahahahaha!!

2008-08-18 @ 16:59:01
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0