Jaahepp

Hola Amigos.

Jag är så grymt dålig på mina updates eller hur?

Men nu var det dags.

I fredags var det stadt med Emelie och Natta som gällde, och jag kan tala om för er att det SÖG!
Det var så outhärdligt tråkigt att jag bara hade lust att gå hem och dra täcket över huvudet.

Ni får kalla mig störd, sopa, fuck-up eller vad ni vill men jag ska nog faktiskt till måndax ikväll iaf.
Trots att det var pruttkasst i fredags.

Jag må ju nu när jag väl är hemma, ikke sant.


Idag måste jag även packa resväskan igen.
Ni vet det säkert redan men jag berättar ändå...
På onsdag sätter vi oss återigen på ett flygplan, det tar oss raka vägen tillbaka till Mallis.

Blandade känslor måste jag säga.

...

Pics från i fredags kanske?










Kommentarer
Postat av: Emelie

Blandade känslor?

Jag skulle vilja säga att livet är en skagenröra. En berg och dalbana du inte kan kliva av. You just gotta ride it ;)



Ps. Tack guapa!

2008-08-11 @ 18:39:11
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0