En miljard grader varmt

VAAAARMT!!

Jag dör!

Värme är härligt... men till en viss gräns.
Jag plattade håret innen vi gick hit till E4.an, onödigt.
Jag har en sjö på ryggen så håret lockar upp sig.
Jag sminkade mig, onödigt, det rinner i pannan.
GALET!

Och då mina vänner är det ändå mulet idag.
That says a lot!

Jag ska bara sitta här och ta det hawaii innan jobbet.
Klockan är tjugo över sex, jag börjar åtta! Sweet!
Idag ska jag även vara inne, bakom baren.
Jag sa till P på jobbet att jag vill vara mer bakom baren.
Igår ville han ha reda på hur länge jag och Emelie ska stanna.
How are we suppose to know?
Jag är ju sämst på att planera.
Om något annat intressant dyker upp vill jag ju dra. Eller om jag tröttnar...
Låsa fast sig - PANIK, sa jag!

Jahepp...
What else is new?

Donno, same old I guess.

Varmt, jobb, sova, fylla.
Det är Magalluf!



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0