Back on track? Hell no!

Hej alla söta.

Nu sitter jag hemma i soffan i Lich och bloggar.
På min egna dator...
Weird!

Remember att jag berättade den var trasig?
Den har bara vägrat fungera för mig.
Gav den till mamma när jag kom hem, oj, den fungerar utan problem.
K*k dator!

So, back in sweden.
Vad ska vi säga om det då?

Jo, det ska jag tala om för er.
Det känns klart lite skönt och det är kul och träffa alla men jag längtar tillbaka.
Magaluf nästa vecka... Ja men visst.
Vi åker tillbaka.
Bara hemma på lite semester.

Igår var jag och Emelie på stan och fikade lite.
Gick i lite affärer, träffade Natta. Gick och käkade.
Sen gick vi till Preben och Natta styrde upp E's hår.
Behövdes...! Höhöh! =)

Ikväll blir det utgång på Stadt.
Städat sa jag.

I'll be back with updates.

Kos o klem!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vadå? jag hade inte alls utväxt!! :)

2008-08-09 @ 20:26:42
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0