100 days in Magaluf, now it´s over..

Nu mina vanner ar det roliga slut.
... Kanske.

Imorgon kvall lamnar jag mitt paradis.
Snyft!

Snyftade lite i sangen imorse.
Vill verkligen inte.
Men samtigt joooo.
Saknar alla hemma jattemycket, saknar svensk sommar med normal varme.
Saknar REGN!

Men halla!

Jag har det javligt bra har med.
Och jag har en viss gutt som jag inte vill lamna.

MEN, det finns ett MEN.
Beroende pa hur vi kanner oss hemma i Sverige kanske vi aker tillbaka hit redan efter en vecka hemma.
Personalen pa ok bar alskar oss.
Emelie jobbar ju dar nu sa jag har hangt dar ratt mkt med "Hombre Loco"
Han vill att jag ska stanna och jobba med Emelie nu.
Men aven om vi inte gor det sa ar jobbet kirrat dar for nasta sommar.

Magaluf 2009 - LATT!!!


Vi ses i Sverige.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0