Update

Jo, lovade ju en update om dagen.

Har iofs inte hänt något speciellt.

Packade klart imorse och styrde in mot stan.
Träffade the 2 bosses + 1 och Stefan på en krog där.
Efter lite fix och trix åkte vi till Älvsjö för att käka.
Pizza - guuud så gött!
Var alltför länge sen kände jag =)

Efter det sa jag hej svejs till mina kära chef (fd, chef) och jag och S satte kurs mot Hallunda.
Hängde lite där, hade ingen lust att åka mitt i rusningen.
Men när klockan var drygt halv fem pös jag och Ali iväg från big city.
Som jag sa tidigare - Evighetsresa.
Klockan 9 var vi framme i lilla staden där allt är sig likt.
Eller allt o allt vet jag ju inte, men det ska jag ta reda på imorn.
Då ska jag nog mötta upp Emelie och Natta för en fika på Söder.
Sweet!

Efter det (och kanske en repa på byn) så ska jag köra till Järpås med mamsen och ta en fika hos mormor. Mycket fikande hit och dit men som ni säkert vet är det ju en av mina favoritsysselsättningar =)

Förresten, när jag var på väg hem fick jag ett sms från Gaylord som berättade att hon hade en överraskning på G på Facebook. Loggade in och hittade en video. Sjukt nice!
Bilder från studenten, per gessle (Gyllene också ? ) Midsommar i Smögen/kungshamn, Kronan, måndaxklubben på Stadt. Ja, och massa annat smått och gott...
Ta en titt!
Dock en del bilder då man inte är sitt vackraste jag, höhö!
(Oj, märkte att man visst måste vara medlem för att se, men äru? Inga problem då amigo!)

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10900590204


Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0