Trött x 100

Jag skulle kunna somna här på stört.
Herrejisses vad trött jag är.

Imorn åker jag tillbaka till Stockholm.
Så nu har jag i allafall packat klart väsk-helvetet.

En 25-kilos väska innehållandes: (VARNING, lång och tråkig lista...)

* 3 par jeans
* 1 par svarta byxor
* 5 shorts
* 1 par hängselshorts
* 3 par "capribyxor"
* 2 mjukisset
* 1 par mjukisbyxor
* 2 sovset
* 2 skjortor
* 2 blusar
* 1 "strandklänning"
* 1 cardigan
* 4 huvtröjor
* 9 klänningar
* 5 kjolar
* 3 pikétröjor
* 1 väst
* 15 linnen
* 13 toppar
* 4 bikinis
* 3 leggings
* 17 par sockar
* 51 trosor
* 9 bh
* 7 par skor
* 1 solskärm

* 2 flaskor linsvätska
* 5 pack linser
* Solkrämer
* Hårprodukter (värmeskyddande) som jag nu kom på att jag kan ta bort för jag använder det aldrig... typiskt!
* Alvedon
* 2 x tabletter som jag inte kommer ihåg vad dom heter
* Vitaminer
* Ansiktstvätt x 3
* Ansiktskräm x 2
* Plåster
* 2 kammar
* Hårnålar
* 12 nagellack
* 1 sax
* 1 nagelsax

Och så har vi handbagaget mina vänner som garanterat kommer ändra innehåll.
Men än så länge har vi:

* Digitalkamera
* Batterier x 4
* Batteriladdare
* Headset
* Dator
* Högtalare
* Extra mobil + laddare
* Diadem + hårnålar och toffsar
* Barskoleboken
* 1 par skor
* Triljoner filmer och musik!

Jepp, that's it for now!
Detta är allt jag känner att jag inte kan leva utan den närmsta framtiden... =)

Nu ska jag sova.

Imorn, vänner... imorn!

Puss o godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tessan fr karlstad

Hjälp, vilken lista! Hur har du lyckats få plats med allt!? jag är förundrad *ler* over and out!

2008-04-10 @ 11:51:47
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se
Postat av: Emelie

Din lista är min lag :)

2008-04-10 @ 12:21:06
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0