Trix o Fix - Tisdag

Idag står tvätta bil och kläder, byta däck, lämna in bilen och gå till banken på schemat.

Hua!

Tvätten snart klar.
Och snaart ska jag klämma in en fika också.
Jag får nästan abstinens utan kaffe!

Jag ska även (efter att jag tagit hand om tvätten) packa ner det allra sista i resväskan.
Jag är själv förvånad över att det ser ut som om allt får plats.
I like. Och det verkar som om jag inte behöver plocka bort ett enda par utav favvo-skorna.
Bättre kan det ju inte bli =)

Just ja, idag får jag även reda på hur det har gått med min dator.
Jag har säkert berättat att den har varit seg som satan enda sen Storlien.
Och jag har fått förklaringen, den är full av damm, har fått sig ett och annat slag och
någon enhet är egentligen fel-installerad från början. Det är som om två enheter försöker förstå varandra fast en pratar Tyska och en Kinesiska.
Ja det kan ju inte vara lätt....

Så om den inte går att rädda (för nu går det inte att installera om Windows på den) så ska jag och mamsen åka och köpa mig en ny dator senare...
Jag hoppas min ögonsten går att rädda. Känns onödigt att ta med en ny dator till mallis, aight?!
Vi vet ju hur den kommer se ut efteråt. =(


Nu vankas det kaffe mina vänner.

Later!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Min dator ska minsann inte se ut på något annat sätt än den gör nu nä vi kommer hem :P!! Fast du ska veta att jag är orolig över att ta med den egentligen... inte så kul om de skulle hända nåt :/

2008-04-08 @ 15:37:19
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack :)

Men ang. detta... borde inte vi tjacka en billig och schysst cd-spelare där nene som kan gå varm på kvällarnas alla fester? ;) Jag vill inte ha med min dator på festerna så att säga, då ska den sova! hahaha!

2008-04-08 @ 20:21:47
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0