Slappar söndag

God kväll!

Denna söndag har varit väldans lugn.

Jag har varit i Järpås en sväng, that's all.
Annars har jag bara degat i soffan med boken jag varit helt inne i.
Nu är den slut och jag funderar därför redan på vad jag ska sysselsätta mig med imorn.

Men morgondagens problem tar vi tag i imorgon, eller hur!?

Förresten har jag nog lite att sysselsätta mig med.
Ska tillbaka till den griniga personalen på Swedbank i stan.
Jag ska till min bank och fixa lite.
Sen måste jag på allvar se över min packning.
Har packat ner det jag med säkerhet vet att jag "måste" ha med mig, men jag måste nog dubbelkolla det.
Jag ser ingen anledning till att jag måste släpa med mig kläder jag inte ens tittat åt det senaste halvåret.

Nu ska jag bädda ordning i soffan och förhoppningsvis slukas bort till drömmarnas värld.

Piss, skit och prutt.
Päron, bananer och äppelskrutt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0