Outstanding - Onsdag

God kväll folket.

Då var jag placerad framför datorn igen.
Dags för en uppdatering om dagen som gått.

Mötte Emelie och Natta halv ett untanför Söder.
Fika och a lot of catch-up.
Vid halv två återgick Natta till jobbet och jag och E drog en runda på stan.

Lyckades självklart spendera lite pengar.
Inhandlade ett par shorts, ett linne, skor, hårnålar och nagellack.
I min absoluta favorit av sko-butiker, Svensson, köpte jag såklart skorna.
Där undrade dom om jag vill jobba...

Var på jakt efter en tjusig väska idag, men lyckades inte hitta någon som tilltalade mig.
Dom var antingen fula, för små, för stora eller av fel material. Hata tygväskor!
Jeg liker det ikke!

Funderar på en utekväll ikväll.
Skara eller Skövde, i Lich finns ju inget öppet trots att det är onsdag.
Kanske tar det imorn, Bogrens hade öppet imöra!
Det blir jag och sis, E är ju en soff-potatis som tycker fredag räcker =)

På fredag är det iaf utgång som gäller.
Premiär på nya stället här, Delicious.
Adam Tensta skulle uppträda.

Delicious - Grand Opening 

Nu ska jag tömma min dator för den ska lämnas iväg för en ordentlig rep.
Den är så seeeeg!
I blame it on Storlien, den dog där!
Nästa gång ska jag köpa en dator som pallar lite alkohol då och då =)

Ha det!
image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0