Morgontjuv

Hej och hallå!

Klockan är åtta - Med andra ord, GALET TIDIGT!
För mig iaf...
Men inte för Lotus och Wiz.

När klockan var halv sju sov jag fortfarande skönt och hade absolut inga planer på att vakna.
Lotus hade andra planer för mig.
Att jag hade dragit täcket över huvudet och vägrade vakna köptes av Wiz.
Lotus däremot krafsade typ sönder täcket för att jag skulle ta bort det från huvudet.
Okej - Fine. I did.
Då övergick krafsandet till ett slibbande. Och det uppskattas inte så tidigt på morgonen.
Flyttde lite på mig och då passade Lotus på att sno min kudde.
Det var bara att inse vem det var som bestämde och det var helt klart inte jag, utan Lotus.
Det var bara att masa sig upp.

Att han nu ligger helt utdäckad och att jag är klarvaken bryr han sig såklart inte om.,.
Tönt-hund!


Dagens plan är att jag inte har någon.
Har bara planerat in att åka och byta däck.
Jooooooo, jag skulle kunna göra det själv om det inte var så att de ska byta fälgar också.


Återkommer senare!
Puss och kärlek

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Dagens plan är att jag inte har någon."

Hahahahahahahha! Garva så jag ramla av stolen x)
Jag stör mej på att du vet vem skriver med massa dumma brudar på Face... fan! Jag lär få slåss i sommar asså ;) Haha, banka in "No Feelings" i huvuet på mej! SNÄLLA!!!!

2008-04-03 @ 11:45:04
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0