Lovely - Lördag

Nja, "Lovely" är fan att ta i.
Jag är lagom trött och lagom bakfull.
Annars? En vanlig lördag.

Vi festade alltså brallorna av oss igår.
Och när jag säger det ljuger jag, för brallsen hade jag fortfarande på mig när jag vaknade.
Men ni förstår?
Det var fullt ös igår.
Nej, jag ljuger igen.
Det var någon timme ös på dansgolvet, resten av kvällen spenderades (av mig) i baren eller vid BJ-bordet.
Det var oldies i massor.
Verkligen flashbacks.
Hua, urk och blää!

Det var skoj igår, det var det.
Om man räknar bort allt som flippade i slutet.
Shell = uppsamlingsplatsen efter en kväll vid parken.
Alla är fulla, trötta, kåta, svartsjuka och mycket mer.
Det är egentligen klart att det resulterar i konstigheter.

Tensta uppträdde - Mm, jag märkte det.
Nej, det gjorde jag inte, det missade jag.


"Jag förstår inte hur det kan vara dålig mottagning på en CD-skiva".

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja just det ja, jag fick nyss reda på att den hette delicious, trodde allt hette näcken. Var du där?

2008-04-05 @ 13:52:18
URL: http://drinkit.blogg.se
Postat av: Emelie

Hahahahahahahhaaah! Bästa citatet ever asså ;)
Jag hade ap-kul igår!!!!!!!!!!!

Men shell, där virvlar de tankar i huvudet alltså.
Sen kan man ju vela fram och tillbaka i evighet om man tog rätt eller fel beslut... som gick hem ensam ;)

2008-04-05 @ 14:34:24
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0