Lekande lätt

Jag är såååå rastlös nu så ni förstår inte.

Jag och sis var på Gabriels en sväng ikväll. 
Värdelöst.

Vad skulle vi sysselsätta oss med?
Det finns ju inget att göra.
Vi hoppade in i Ali och tog oss en svängom.

Sen kom den - Min brilljanta idé.

Vi skulle köra igenom ALLA parkeringsrutor utanför Hjertberg.
And we did.
Efter typ halva joinade Sabinas polare oss.
Jag kan inte stava till hans namn så vem han är kan kvitta. =)
Kul kille iofs.

Jahapp... Då var alla rutor avklarade.
Fortfarande lika rastlös (och uttråkad över att det inte finns något kul att göra en lördagkväll) tvingade jag Sabina och hennes kompis att stå ut med några extra varv i en rondell. 26 st närmare bestämt.
Sen fick t o m jag utbrott på mig själv.
Man skulle ju kunna tro att jag precis tagit körkortet och måste testa allt.
Så är det INTE!

Efter det.. åkte vi hem.
Nu ska jag väl lägga mig och läsa en bok.

Värdelöst, sa jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem äre som är tönt av oss två ;) Hahaha!
Jo men de låter som en rolig lördagskväll... hihi! Jag ger dej GALET om en vecka! Lovar!!!

2008-04-06 @ 12:56:48
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0