It's all about the tan

Hola amigos!

Spanskan börjar komma igång nu, haha!
Engelskan likaså...

Jobbet rullar på och det  är solsken på dagarna man kan njuta av.
Schysst stämning down here.
Och vi får ju inte glöma alla solbrända stek-heta hunkar.
Me gusta ;)

idag var vi och tittade på en ny lägenhet som ligger lite mer centralt.
En etta med 6 bäddar på 300 Euro i veckan.

Dock har vi beslutat att stanna kvar i vår lägenhet och ge det en chans.
Det grundat på att vi fattat vår hyresvärd fel!

Som jag sagt tidigare så leker iaf livet här på Mallorca - Magaluf!

Fick lite dricks igår också som betalas ut månadsvis.
Än har jag ju bara jobbat tre kvällar och dricksen baseras på hur många timmar du jobbat, men ändå fick jag 32 Euro. Det är nice.
Tänk cashen under högsäsong...!!! GE MIG NU =)

Så dricksen resulterade självklart i att det blev en full afton igår.
Vår plan var att bara gå till Grabbarnas och chilla lite, men nått gick snett... Haha

image385

Puss och kärlek


Kommentarer
Postat av: Emelie

Chilla sa jag ;)
Vi lever nu!!!

2008-04-24 @ 18:55:29
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0