Hello from Mallis

Here is another blogg from paradise.

Idag anvander vi inte vara datorer, darav inga svenska bokstaver.

Idag har varit en kaos-dag....

Vi akte och kollade lagenhet vid 2.
Skit frasch 2.a.

Efter det skulle vi fa skjuts tillbaka till hotellet av han som ager lagenheten.
Vi var da 6 pers i bilen. Linda som var sjukt bakfull fick sitta i mitt kna i baksatet.
Da hande det som inte far handa.
Hon spydde.
Hon spydde ner hela sig, hela mig och hela Michael Johns bil...
Suck!
Ackligt och pinsamt.

Efter det hangde vi hemma lite. Sen ner till Grabbarna Grus beach club for att chilla lite.
Simon som jobbade da tog sin rast och foljde med mig till "Gotfather".
Dar fick jag jobb... SWEET!!
Dock som servetris med det far duga sa lange.
Barerna har sagt till oss att komma tillbaka om 2 veckor...

Aven om allt fortfarande kanns lite jobbigt sa borjar det losa sig, tror jag.
Vi forsoker fa tag i en tjej har nere nu som vi vet ar ute efter en lagenhet.
Vi ska fraga henne om hon ar intresserad av att dela MJ's laganhet med oss...

En ordentlig blogg kommer imorn for er som inte hangde med detta hastiga och kanske o-lasbara inlagg.

Alltsa, vi snakkes imorn amigos.

Puss o karlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0