*Gårdagens rubrik*

Jao... Kände egentligen för att använda rubriken från igårkväll.
Det skulle beskriva exakt hur jag känner mig nu, alltså trött x 100!

Gick upp 07:10 imorses.
Käkade frulle och gosade sen ner mig i soffan.
Klockan 10 kom mamsen hem och vi fikade.
Sen gick vi till Onoff (Ingen hunk idag inte) för att fixa min dator.
Vi fick tips om what 2 do och nu fungerar internet bra.
Inte tack vare dom dock...

Och som en parantes kan jag berätta att den nybakade studenten var INTE den hunken jag menade.
Studenten jobbade idag och vad kan jag säga? Han var ju världens plutt...

Efter Onoff skulle jag gå till garaget och hämta mina glajjor.
Då ringde Emelie och berättade att våra kläder var klara att hämtas.
Racer till Solid alltså.
Där hämtade vi då våra snygga mysisar.
Har ingen kamera at the moment as u know, så jag snor E's bild...

image965

Klockan slog ett och jag var en timme efter i min tidsplanering.
Jag skulle då satt kurs mot Sthlm för länge sen.

Det var bara järnet mot storsta'n som gällde för klockan 5 skulle jag hämta Jerry hos dagmamman.
Och det gjorde jag. Jag hann!

Sen dess har jag vart hemma hos syrran och käkat och fikat m.m. och nu sitter jag här, lika fräsch som en överkörd raggsocka och kämpar sååå hårt för att hålla ögonen öppna, bara ett litet tag till...

Imorn ska jag ut och ta en öl (EN öl, säger jag!!!) med Tina och hennes brorsa.

Puss och Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack jag var inne på barkonsult och det verkade mest som att det var för företag men privatpersoner får beställa därifrån också?

2008-04-11 @ 11:10:49
Postat av: Emelie

Hmmm, jag vet en som jobbar på OnOff som är rätt okej asså :P Kanske är han du menar?? Isåfall "känner" jag honom lite från Mc Donalds! Såg du nån namn-tag kanske på snyggot?

2008-04-11 @ 13:53:29
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0