Fantastic - Fredag

Nyligen hemkommen från Gullvingen.
Har vart och tagit, vad jag trodde var en hemsk spruta.
Det gick jättelätt och var över på ett stick - Höhö!
Kändes inte så jag förstår inte varför jag har gått och oroat mig.

Efter det var jag på Sparbanken för jag tänkte avsluta ett konto där.
Mm, det gick ju bra.
Personalen här på Sparbanken är helt knäppa.
Så fort dom fått ens leg. och ska kolla upp kontot så får man ALLTID kommentaren;
"Du är inte kund på Sparbanken i Lidköping?"
- Nej, i Stockholm.
"Kan du inte fixa detta där?"
NEEEEEEEEEEEEEEJ! Då hade jag inte gått hit.
Det gick inte idag, jag orkade inte vresa med tanten i kassan.
Ska tillbaka på måndag.
Hur svårt kan det vara egentligen?
Sparbank som Sparbank, damnit!

Jag ska inte sura över det.
Det är ju fredag mina vänner, CF och fest på G!

Ska titta CF nu, sen ut med snuffisarna och sen...?!
Lite kaffe framför tv'n kanske.
Sen vankas det Partaj a la Gaylords @ Delicious.

Dock hörde jag nått dumt igår.
Det snackas mycket i denna stad, och igår möttes jag av ryktet att 20 är en bluff.
En fake för att locka de "äldre" till sig från Stadt.
Det gillar vi inte och hoppas att det är 20 som gäller.
Ska det va, ska det va, aight!

Tydligen ny rockbar som har premiär idag också.
Det händer grejer i staden.
Hahahaha!

Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Guldvingen ;)

Sorgligt me sista CF. fast ett jäkla bra sista program! Även om mitt ögongodis inte var me så mööööö...
Längtar till ferre!!

2008-04-04 @ 15:13:44
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Tessan fr karlstad

Ha det superkul ikväll! Skaka rumpan åt mig med ;)
Kramar!

2008-04-04 @ 16:33:43
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0