En vecka nu

Hej och Hallå.

Äntligen dags för lite bloggning från min sida.
Sitter på E4:an nu med Emelie och softar lite.
Ska strax iväg och jobba.
Jobbet är mitt! Woohoo!
6 days a week, ledig varje torsdag. Känns sjukt bra.
Igår flyttade vi in i våran lägenhet.

Först kändes asa-bra. Det var dock galet långt att gå hem inatt - Typ.
Men nu känns det väl sådär.
Helt plötsligt idag var vattnet avstängt.
Man kunde inte gå på toa, duscha, koka pasta... Göra nåt!
Det var iofs för att vår toalett behövde fixas men ändå.. lite förvarning TACK!

Vi skulle lagat mat idag.
Emelie rotade omkring i kastrull-skåpet och hittade en kastrull.
Hon öppnade lockat och WOLLA, odiskad med djur i.
Såååå ÄCKLIGT!
Så, ja ni förstår att nu känns lägenheten sådär.
Men vi får bo där tills vi hittar nått annat.

Stek väder idag förresten.
Härligt gånger 100

Jag har nog tappat min blogg-inspiration at the moment.
Tråkigt inlägg känner jag.

Men det är så jävla kul här!
Livet leker verkligen...

Jag ska hitta inspirationen, lovar.
Tills dess...

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Dax för att begära lägre hyra. Ni får prata med hyresvärden.

2008-04-21 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0