En sista dag i Lich

Godmorgon.

Så, vad står på schemat idag?

Inte mycket som jag kan komma på.
Det är min sista heldag i Lidköping.

Mamma ska senare åka på kurs med "Rambo" så då åker nog jag och "Gaylord" ut till järpås och fikar och tvättar bilen. Får se om Sabina skulle åka med också.
Annars ska jag göra absolut ingenting idag.
Inte ett nått - Ta det Hawaii helt enkelt.

Sweet!


Förresten, ni vet hunken jag skrev om igår.
Jag är inte den enda som lagt märke till det nya fräscha materialet i stan =)
Ryktet nådde mig här på morgonen - Han är en nybakad student från Vara.
Lammkött från grannkomunen med andra ord, Haha!



Nu såhär på morgonkvisten ska jag sminka mig och måla naglarna.
Känns som ett lagom "jobbigt" tidsfördriv...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mikaela har hittat hunk i Lichan!!!!???? What?????? vem är du och var är min riktiga kompis? ;) hahahahah! Nästan så jag måste svänga in där nu och see for myself :P

Puss

2008-04-09 @ 11:25:56
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0