Dag 5, Mallis

Hej pa er.

Ingen normal bloggning idag heller.
Sitter vid hotellets dator idag med.
Emelie och Linda har vandrat ner till E4:an, jag avstar fran att visa mig fore folk just nu...
I look like shit!
Mitt face ser ut som om jag varit med i en brand, typ brunnit sjalv, och nu lider jag av en permanent brannskada. Det suger vill jag lova!

Men hey, nu kan det bara ga framat =)
Alla har nere har sett mig fran min varsta sida, nu blir det bara battre.
Om detta nagonsin vill forsvinna dvs.
Ar jatteorolig for att det kommer vara permanent.
Plastikoperation nagon?

Haha, att mitt face ser ut som det gor stoppade mig forresten inte haromdagen da jag lyckades kamma hem skane-killen som ar het a la het. =)
Da var det dock inte sa har illa... Suck.

Idag klockan 3 ska vi ga till BCM och mota en tjej dar, Susan.
Hon har en lagenhet vi ska kolla pa. En moblerad 1:a, 800 euro i manaden.
Sweet!!!

Sen ar det jobb som galler!
Ar galet nervos faktiskt.
Fast o andra sidan, det kan inte ga mer an fel.

Nu ska jag ga upp pa rummet, titta mig i spegeln for att konstatera att mitt face inte blivit battre dom narmsta minuterna. Grina lite over det och sen starta en film och dra tacket over huvudet....
Hua!

Ett blogg-inlagg med bilder och normala meningar kommer nar jag kanner mig redo att ga ut in public again... Haha!
If that ever happens!!!!!!!!!!

Puss och Karlek fran ett idag mulet och blasigt Magaluf!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi kan lipa ihop! Nervös sa jag!!!

2008-04-18 @ 13:34:11
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0