Dag 3 på Mallis

Jahapp mina vänner.
Vad sägs om ett blogg-inlägg från Magaluf denna onsdag?
Välkommet antar jag, haha!

Har inte så mycket att säga egentlien. Vart en soft dag idag.
Mulet.
Vi har träffat en snubbe, MJ, som vi ska träffa igen imorn för att få se lite lägenheter.
Börjar ju krisa snart. Vi checkar ut från Vista på fredag.
Dock fick vi höra precis nu att hans lägenheter är skabbiga och dyra.
Hoppas det inte är så...

Det förstörde mitt humör nu.
Bläää!

Orka blogg bara därför.
Men läs inlägget nedan som jag slängde in nyss, våran tisdag här...

Kärlek skickar jag från, ett idag mulet Magaluf!

image384

Kommentarer
Postat av: Tessan fr karlstad

Ser ut som ni har det gör skönt, tjejer! Lycka till med lägenhet/jobb! Puss

2008-04-16 @ 20:40:57
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0