Blogg-helvete

Men jisses...

Bloggen fungerar!

Nej, jag har inte slutat blogga eller gått och dött.
Bloggen har varit ur funktion en halv evighet.

Nu verkar det fungera igen - Härligt!

Så, jag ska tala om vad som hänt.

Jag har jobbat sista kvällen, sha la la la la LA!


Nu håller jag på och packar ihop det allra sista och snart styr jag och kärleken till Lich.
Ja, jag och Ali alltså.
Ali kan man lita på.
Det spelar ingen roll hur mycket jag svär åt han eller får hemska utbrott på, han ställer ändå upp. Haha, och Ali står ut med mig sjungandes för full hals.
Normalt brukar jag mötas av ett skrikande KÄFTEN!

Innan vi åker ska jag in till stan och träffa "the big boss".
Ska lämna lite saker, men efter det är racer mot staden som gud glömde - Lidköping!
(Nej, så illa är det inte...)

Ju mer jag är borta från den ju mer tycker jag om den, haha!

Puss och adjöken

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lidköping finns inristad och fastbränt i hjärtat...typ. Hur lite man än vill ;)

2008-04-01 @ 11:22:30
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Tessan fr karlstad

Hej vännen!
Hoppas det går bra att köra hem till Lidkp & att du får det bra hemma en stund innan ni åker upp till sthlm igen!
Jag kommer inte hem denna helgen men vi hörs av innan ni ska iväg till magaluf, på telefon tänkte jag!
Ha det fint!! Kramar

2008-04-01 @ 18:58:38
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0