The guy!

Jag  vill börja med att säga GRATTIS bloggen. =)
Idag har jag haft min blogg i 6 månader.
Det är rätt länge...

Men det var inte det som skulle vara dagens ämne.
Utan killen, den killen. Han!
Ni vet när man ser någon och han bara är HAN!
Det hände mig igår.
Jag satt vid bordet och hade ingenting att göra.
Då kom han plötsligt och skulle spela. Shiiit, han var snygg.
Efter några händer säger han någonting och jag trodde jag skulle smälta.
Killen snackar norska... Det är H E T T ! ! ! ! !
Skånska och norska, Ja, det kan lätt få mig att smälta.
Han är alltså både snygg och norsk!!!
Han spelar klart, växlar in i baren och lämnar krogen...
WHY??? Vi skulle ju gifta oss...
(Ja, med honom också...)
Will I ever see him again?

Nej, okej. Så allvarligt var det inte.
Men det var ingen tvekan om att grabben var snygg.


Dags för frulle.
Varför visar dom inte Skilda världar idag förresten?
Rusade upp ur sängen förut när jag insåg att klockan var 11:35.
Skilda världar börjar ju 11:30... Men nepp, vad fick jag för det?
Ingenting.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dom där HAN ska man passa sif för... =) eller så fångar man dom direkt!! Tvekar man så går dom förlorade!

2007-09-19 @ 15:09:11
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Carolita

Grattis till bloggen! =)

2007-09-20 @ 21:59:18
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0