Solsken VARJE dag

Det har varit en skön dag idag.
Vaknade precis innan Våra Bästa År började.
Tittade på det och käkade frulle.
Efter det gjorde jag mig lite iordning.
Sen åkte jag och Ali till Skogås och till stället där
"Solen alltid skiner", Skogåshallen.
Där solade jag alltså. Hade nästan börjat bli desperat
efter bränna. Magaluf-brännan höll ju inte i sig allt för länge.



Vad gjorde jag sen?
Kom hem, satt en stund framför datorn och tittade ut medan
regnet vräkte ner. Sen medan det var uppehåll tog jag och Ali
en tripp igen. Denna gången bar det av till Jordbro C och affären.
Ledig dag = Godis och Tv.
Alltså var det dags att inhandla lite godis.
Blev lite mumsiga Nonstop och Tuttifrutti passion.
Tuttifrutti passion är absolut min nya favorit!
Super duper gott!

När jag kom hem igen tyckte jag att jag förtjänade en egen
mys-stund. Tände lite ljus i mitt rum, slände mig i sängen och
kikade på en film. Nu typ 1,5 timme senare vet jag inte vad jag ska hitta på.
En promenix hade varit skönt. Men det öser ner sånt där blött från himlen.
Urk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0