Regn... pfft!

Imorse vill jag lova er att jag var uppe med tuppen.
Ja, för det var jag.
Klockan 07:20 for jag och Ali iväg som en oljad blixt ut på vägarna.
Vi körde och vi körde.
Kvart i tolv var vi framme i Lich.
Jag hade verkligen ingen lust att gå ut med Rambo och Gaylord då.
För hujedamej vad det regnade. Det bara öste ner.
Och för er som inte vet det, är jag allergisk mot regn.
Jag får utslag!

Men jag hade inget val.
Det var bara att slänga på sig regnjackan och bege sig ut.
Väl hemma igen var vi lagom dränkta och mysiga.

Våra bästa år stod på schemat. Seeegt! Det händer inte jättemycket just nu.
Längtar redan efter nya avsnitt av Lost. Har bara kommit halvägs in på cd 2.
What's up with that flying black thing and Mr Eko?
Får väl förhoppningsvis svar på det i helgen.

Nu...?!

Vad ska jag göra nu? Den stora frågan...
* Åka ut till Järpås och säga morsning till mormor
Eller
* Gosa ner mig i soffan med en kopp kaffe
...
I don't know...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är Ali med hem????? Måste få träffa!! =)

2007-09-25 @ 18:23:16
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0