På perrongen

Bloggade igår natt när jag satt på perrongen efter jobbet och väntade på tunnelbanan.
Det gick uppenbarligen inte så bra.

Jobbet igår gick segt. Inte alls mycket att göra.
Det kom dock in en kille som liknade killen jag planerar att gifta mig med =)
Han satt jag och tänkte på lääänge. I alla fall ända fram till det att jag
såg nästa kille jag ska gifta mig med. Det är många på den listan nu...
Haha, nej men kille nr.2 var jättesnygg och trevlig.
Honom hoppas jag att mina ögon får glutta på igen.

Nu har vi precis haft kalas.
Linda, Jerry, Ellen, Alexandra, Henrik och farmor har varit här.
Det har varit trevligt.

Dags för ett avsnitt av Lost innan jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0