Mikaela, en klant!

Denna helg... Ja, jag säger bara denna helg.
Vilka intryck jag har gjort på krögarna omkring här.
I fredags var det min tur till fel bar som innebar försening till nästa ställe.
Och igår va... Igår var det inget som påverkade stället på något sätt.
Men klantigare människa än mig har dom väl inte träffat.

Jag hade jobbat klart, allt hade gått bra. Cashboxen var räknad och
bordet var fixat och allt var klart. Vakterna hade gått hem så entrédörren var låst.
Jag gick till baren och lämnade nycklarna och frågade vart jag kunde ta mig ut.
En kille gick och visade mig ut bakvägen.
Det var jättemörkt där. Såg lampor bakom hörnet längre fram 
och frågade om det var där parkeringen var. Det var det!
Okej, tänkte jag. Sa tack och hej och började gå.
Samtidigt som jag trampar mitt ute i intet hör jag killen säga "Nej".
Pladask!!
Satan i gatan, gud i himlen, AAAAAAAAAJ!!!
Jag hade inte fattat att vi faktiskt hade stått uppe på en lastkaj.
Så jag hade ramlat typ 1,5 meter ner där på asfalten
 och låg och sprattlade som en fisk.
Jätteskönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0