Kalas och poliskontroll

Eller ja, kalas och kalas.
Igår var vi iaf några stycken hemma hos Alexandra och Henrik för
att fira Henrik som fyllde år. Trevligt.

Efter det åkte jag ut till Vårby för att jobba.
Det var en låååång kväll.
Efter jag hade slutat gick jag ut mot min bil.
Då kom polisen och körde förbi, åkte ner till Lincolm och vände.
Körde förbi mig igen och ut vänster på vägen.
Jag hoppade in i bilen och körde ut höger.
Hann köra typ 200 m sen hade jag polisbilen efter mig.
Såklart satte på dom på sina söta små blåljus och det
var bara för mig att köra till sidan och stanna.
Dags för körkortskontroll och blåstest.
Självklart klarade jag det utan problem =)
Men det är alltid scary att bli stoppad av polisen...

Dusch nu innan frulle och Våra Bästa År.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hujedamej... tur att du inte tryckte på gaspedalen av ren rädsla =)

2007-09-10 @ 18:47:37
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0